Friday, September 5, 2008

Pengorbanan Seorang Ibu

Sepanjang berpantang ni, saya banyak belajar erti kesabaran dan ketabahan sebagai seorang ibu... Betapa besarnya pengorbanan seorang ibu yang walaupun penat & letih, anak tetap diutamakan. Respect betul pada mak saya yang sanggup menjaga kami 7 beradik tanpa sebarang rungutan. Sayang Mak... Dan sepanjang tempoh ni jugalah, mak saya berpantang bersama-sama menjaga saya & cucunya. Nasib baik gak ada hubby yang ringan tulang, yang sanggup mambantu saya & mak dalam bergilir2 menjaga Danish...

Danish pun semakin besar, seronok tengok perkembangan dari hari ke hari. Muka pun boleh berubah2, kejap putih, kejap gelap.. Tak kisahlah, janji anak Mama sihat. Mama sayang Danish...
Danish bersama hadiah-hadiah yang diberi saudara-mara & kawan-kawan.
Tq semua...


0 comments: