Wednesday, November 3, 2010

Pemergian Tok Tercinta.. Al-Fatihah..

Slm semua..apa khabar??? Lamanya tak update blog..rasa rinduuu sgt2.. Sorry semua..saya bz sgt2..huhu.. Byk story yg nak dikongsikan ngan uolls semua..ada suka..ada jg duka.. So di kesmptn ni..saya coretkan terlbh dahulu n3 utk 4 my beloved tok a.k.a. nenek Danish..

Saya gagahkan diri jg utk mencoret sesuatu di blog ini untuk dijadikan kenangan..meskipun hati bgt sebak utk mengenangkannya.. Pemergian tok tercinta ke rahmatullah pada khamis lalu bersamaan 28/10/10 jam 1.55am terasa begitu pnts..tdk disangka tok akn pergi secepat ini.. Masih terbayang wajah arwah..sehari sebelum arwah pergi..smpt lagi dia berckp2 dgn saya..saya akn rakam di dlm kotak fikiran dan sentiasa biar ianya bersemadi dihati ini sampai bila2..

Gmbr arwah Tok..time mjls persndgn side saya..

Smg arwah Tok tenang bersemadi...
Smg roh Tok ditempatkan bersama2 orang yg beriman..
Al-Fatihah buat Tok..
Amin..Amin..Ya Rabbal Alamin..



1 comments:

Elin said...

al fatihah utk arwah tok awak...and also to my tok :(