Sunday, December 12, 2010

:: Spjg Kenduri Tahlil Utk Nenek Danish ::

Slm semua..apa khabar??? 2day free sikit so saya nak ambil kesempatan ni untuk update blog saya..hehe..but suppose n3 ni dah lama saya kena publish lah ner cuma dek krn bz sgt2..saya hold dulu..:D Atas permintaan my sepupu-sepapat..saya tulis jg ner n3 berkisah..Sepanjang Kenduri Tahlil Untuk Nenek Danish.

Alhamdullillah..
spt yg dirancang family..Kenduri Arwah Nenek Danish Yg ke-40 Hari telah selamat disempurnakan.. Terima kasih pada adik-beradik & jiran2 Arwah Nenek Danish yg sudi dtg membacakan Yasin dan doa tahlil untuk Arwah.. Hanya Allah jer yg dpt membls jasa & budi baik kalian semua..

So jom kita tgk gmbr2 yg smpt saya snap..




Tahlil..


Juadah..


Atr tetamu yg hadir..

Danish & sanak sedara..:D


P/s - Cepatkan masa berlalu..masih terbyg2 muka Arwah..rindu sgt2.. Hanya al-fatihah dan surah Yasin yg dpt disedekahkan.. Smg Arwah ditempatkan bersama2 org yg beriman..Amin..


2 comments:

~Ifa~ said...

alfatihah!
buat kt mana nie.ramai jugak ye tetamu yg dtg.amboi danish segak bergaya nya dia.jari tuh asyik peace aja.hhehehe.

.M.A.M.A. .D. said...

slm ifa..

macih ner ifa.. kenduri ni buat kat bwh flat rmh tok jer..sorry ner lupa tulis.. tetamu pun kutip2 jer ifa tp ct mmg adik-beradik ramai..klu pggl adik-beradik pun dah penuh..hehe..:D

danish dah bsr kan ifa..pening ngan dia..skrg ni mulut..masyaAllah.....