Tuesday, February 23, 2010

Mama & Danish Dapat Angpow

Akhirnya..berakhirnya sdh cuti panjang saya. So ari ni dgn rasminya..saya dah mula bekerja as usual..huhu..:) Rasa malas sgt2..nak buat keja pun tak ada mood ni.. Yer lah kan..10 hari kat umah..bermain2..bermanja2 ngan hero kesygan saya. Ari ni dtg keja pun cam sedih jer nak tggl Danish kat Mak.. Danish Danish..Mama rindu kat Danish..

Oklah..blk pd citer CNY..mcm biasalah kalau CNY..mesti ada limau, kuih kapit & semestinya angpow kan.. So kat bwh angpow & sdkt buah tgn dr Mr Koay & neighbour saya..utk saya & Danish..Tq..

Walau tak byk..at least something kan..hehe..:)

Tak pyh nak pergi beli dah..
Rmh mak & saya..seorg 1 set..baik kan neighbour kita org..Tq uncle..



Ari ni..pepagi lagi rezeki dah masyuk..dapat angpow lg..hehe..sukanya..

Yg kiri tu..office bg..sikit jer kan.."kut" betul lah.
Yg side kanan plak..dari Aunty Kelly utk Danish. Tq so much Kelly..mudah2an u akan bertmbhg senang..


6 comments:

hajarus said...

bestnyer banyak dapat angpaw...

mamalieyna said...

waaa banyak gak tu dpt angpau...bertuah badan..! kita ni kt kejiranan sume org melayu, takde rezeki nk dpt angpau..kompeni lak, kompeni melayu jugak..tak merasalah! merasa dpt limau banyak2 adalah! sampai sakit2 tekak ni..huhu..

bila dh cuti lama ni, gitulah..malas je nak mulakan tugas..dah tu terasa rindu kt anak..kan3x..^_^

~Zetty84~ said...

wah..meriahnya CNY depa....
siap dpt ang pow lagik... ;p

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm hajarus..

xlah byk sgt dpt angpow hajarus, bbrp kpg jer tp blh lah kan..at least something..rezeki jg ni..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

ooo..saya plak..off & rmh mmg "masyarakat"..berbilang kaum gak lah..cuma off jer xada india..majoriti org cina..

cuti lama2 mmg best tp bila nak mula keja..mlsnya..dah tu asyik igtkan anak jer..mmg btl lah apa yg mamalieyna ckp..hihi..:)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

zati..cuti dpt..angpow pun dpt tp x byk lah..namun syukur syukur..hehe..