Monday, September 6, 2010

Salam Lebaran AidilFitri 1431H

::Sticky mode sampai hbs cuti raya..=p::
Tapi scroll downlah kalau nak tengok latest n3 ok....hehe..


Salam Lebaran AidilFitri 1431H..Maaf Zahir & Batin..


Dikesempatan ini saya ingan mengucapkan selamat menyambut

Hari Raya yg bakal menjelang tidak berapa hari lagi ni kpd semua kawan2
& pembaca setia blog Mama Danish..
Kalau ada terkasar bahasa sepanjang saya berblogging yg mungkin dah buat hati
kwn2 semua terguris..ada yg menyinggung hati kwn2 semua..maafkan saya yer..
Saya minta maaf zahir dan batin..

Utk yg memandu pulang ke kampung..berhati-hati di jalan raya..
Ingat insan tersayang..semoga perjalanan pergi & balik dipermudahkan dan selamat..InsyaAllah..Amin..

"Smg Silaturahim Terus Terjalin"

Ingatan Tulus Ikhlas Dari Mama Danish & Keluarga..


P/s : Buat yg sudi..silalah terima kad raya tak seberapa ini..tempek kat blog masing2 ok.. Jika berkesempatan..saya akan 'gantung' kad raya dari semua kawan2 kat cni..hehe..



5 comments:

mamalieyna said...

Salam Aidilfitri jugak buat ct sefamily! mohon ampun maaf if ada tersalah kata..moga ceria di aidilfitri nnti ye..! ^_^

meraaah..meriah!

hajarus said...

selamat hari raya kak.. maaf zahir & batin :)

Iela Fazielah said...

selamat hari raya juga dari kak ilah dan family... akak mintak maaf zahir dan batin jugak... nnt tepek la kad raya dr akak jugak ye..

Ena said...

Selamat hari Raya
&
Maaf zahir Batin

;D

~Ifa~ said...

SELAMAT HARI RAYA CT DAN FAMILY.MAAF ZAHIR BATIN.