Wednesday, September 1, 2010

Sampul Raya

Hari raya bakal menjelma tak lama lagi..sampul raya saya pun dah siap..hehe.. Skrg ni tunggu nak masukkan duit jer. Rsnya mungkin 2-3 hari lagi kot baru nak packing. Nak letak berapa tu..hehe..rahsia..

Mcm2 thn2 sblm ni..bab smpl raya ni saya mmg tak kisah sgt sbb slalu dpt byk..mcm2 bank..mcm2 shopping kompleks jgk..hihi.. Kdg hubby bawa blk..kdg adik2 bawa blk..mmg byklah koleksi smpl raya stp thn. Tp kali ni..sampul raya Upin Ipin sgt menarik minat saya..saya siap beli lg tau..kan Danish suka..hihi.. Nak tgk???

Sampul Raya Upin Ipin

Stp paket mengdgi 5 rekaan = RM3.00.

Ini plak..Sampul Raya Avon...
Yg atas skali (kanan)..yg tu utk thn ni..
Yg kiri & yg bwh..utk thn2 lps punya tp saya still smpn..syg..
Cantik kan..saya suka design2 smpl raya Avon...



2 comments:

Ena said...

wahhhh.. banyak nye sampul raya.. heheh.. mcm2 ada.. Upin Ipin pun ada .. seronok la budak2 nampak sampul tu.. ;D

ena pun tak masukkan lagi.. selalu sehari sebelum raya baru masukkan.. ;D

lily azliyana @ mama zara said...

comelnye smpul raya upin ipin tu..klu terjumpe nk beli gakla..mesti budak2 suke kalau dpt kan..hehe