Sunday, June 7, 2009

Danish Jalan...

Jumaat 05/06/09, Danish dah pandai jalan. Skrg dia dpt dpt full lesen lah, hehe... Start pd malam tu, sakan dia dok jalan smpi penat nak mengikut dia. Bila sekarang dah pandai jalan, dia dah tak nak dukung-dukung lagi. Ingat dah pandai jalan lega sikit tapi lagi penat rupanya. Mana taknya, jalan setapak dua, nak menyinggah tengok itu ini. Jalan setapak dua, duduk plak nak kutip apa yang dia nampak. Adeh, penatnya..... Nasib ada ayah yang rajin menurut kehendak putera kecik ni, hehe.

video
Cute Baby Walked



0 comments: