Monday, December 14, 2009

Danish & Cat

Anak laki saya yg srg ni mmg pencinta haiwan betul lah.. Semua haiwan dia suka & tak takut. Burung ker, kucing ker..harus dikejar2. Kat rmh MIL ada byk kucing & kucing2 tu plak amat patuh..siap dgr ckp lg. Haha.. Tapi saya mmg tak suka kucing..geli & takut..digigitnya nnt..isshh tak dpt bygkan. Berlainan plak ngan Danish..maybe mewarisi sikap Ayahnya yg suka kucing..Danish mmg tak blh tgk kucing. Klu dia nmpk..hbs dikjrnya kucing2 tu..siap ada yg kena tendang lg..tgk btp nakalnya Danish skrg ni..

Korang tgk lah aksi Danish dukung kucing..Danish relaks & ok jer but saya smpi menjerit2 srh dia ltkkan blk kucing tu. Yg si Ayah plak..senyum2 jer..nyampah btl. Pas blk umah..saya smpt tjk gmbr ni pd Mak & Abah saya..igtkan dia org happy..rupa2nya saya kena sembur lg ada lah. Mn taknya..tktlah kan nnt kucing tu gigit & terkam Danish ker..dah tu bulu kucing bknnya bgs tmbh2 utk bdk2..
kang dpt penyakit plak. Tul tak kwn2??? (Sorry ekk pd sesiapa yg suka kucing..saya tak bermksd apa2 pun. Saya just risau pd Danish jer..hehe..)




4 comments:

~Zetty84~ said...

Tu diaa....!!!
danish pegang leher cat tuh...
mmg suma bebudak tecik nih minat kat cat kan..???
same like syaza laa...
kalu dpt kat dia, lembek kucing tu nanti... ;p

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

akk bkn apa zati..mmg lah akk x suka ngan kucing tp nak lrg..kang MIL/hubby ckp apa plak kan..memdgkan dia org suka kucing tp zati bygkan lah klu lah kucing tu skt..tak ker digigitnya tgn danish..

ssh kan bdk2 tecik ni..kdg benda yg kita x suka..yg tu lah dia nak buat...

The Queen Of My Heart said...

cekci nyer Danish pegang cat..

ye lah kan...budak2 mmg x elok pegang kucing nie...bukannya apa...bulu kucing tu blh mendtgkan penyakit nnt...

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm The Queen Of My Heart..

ni bkn kategori cekci dah..nmpk kucing tu tercekca ngan danish adlh..hehe..