Wednesday, December 2, 2009

Kereta Idaman Ayah & Mama Danish

Setelah hampir 2 tahun lbh hidup bersm hubby..Alhamdulillah..kita org mampu memiliki sebuah kereta yg byk berjasa kpd kita org berdua..kereta biasa jer..Gen2 Merdeka Edition. Walaupun mempunyai kereta, sbg insan yg sgt obses dgn kereta..kita org mempunyai bbrp kereta impian yg akn cuba kita org capai. Mungkin lambat lagi tp berdoa..andainya ada rezeki lebih & diizinkan Allah swt..kita org akn cuba usahakan..memiliki slh satu kereta yg kita org idamankan. Jadi kat sini..saya tepekkan kereta2 idaman saya & hubby..tak byk pun..tiga jer..hehe..

TOYOTA CALDINA
Menjd pujaan hati saya & hubby..
Mmg kita org ber2 tergila2kan kereta ni & dah lama kita org idamkan kereta ni tp msh blm mampu pakai lg..hehe..



NISSAN GRAND LIVINA
Cantik betul tgk kereta keluaran Nissan ni, Grand Livina.
Lgkp dgn 7 tpt duduk & yg penting sporty look. Ntah knp sjk keblkgan ini saya suka sgt ngan kereta2 besar ni (MPV)..hehe..


NEW HONDA CITY
New City..smart gak kereta ni.. Kereta ni hubby suka sgt..saya ok2 jer..cantik gak..


Setakat ni..msh blm ada rezeki lg utk memiliki slh satu kereta spt di atas tapi akn kami usahakan jugakkk..bekerja dgn lbh keras.. InsyaAllah..mg2 slh satu kereta idaman kita org menjd milik kami ber2 satu hari nnt..Amin..


P/s - Jgn suruh saya pilih kereta lain..mmg tak berkenan kecuali 3 ni aje.. Heheheeeee....


18 comments:

~mama danish~ said...

livina 2 mmg besh! jimat minyak, bw tuk jln jauh pun x sakit pinggang, comel n mcm2 lg la.. tp apapun mmg besh!!

lily azliyana @ mama zara said...

kitorng pon berangan nk pakai mpv gak. paling tidak dpt smbar grand livina jadikla..tp kena tgu stabil dulula..skang byk sgt tanggungan yg blom disetelkan..hehehe..mudah2an murahla rezki kita satu ari nanti kan..=D

Oyis said...

slmt hari lahir MamaDanish. Untung2 dpt hadiah kereta idaman tu hehe... rupa2 nya sebaya ye kita hihi.. u look a lot younger tau, ingt kan muda than me (this is a compliment tau hihi)

~Zetty84~ said...

erm...zati pun sgt minat dgn caldina...!!!
sporty habis...
tmbh2 kalu colour putih...
lagik mengancam...!!!
zati skang pakai MPV, tapi cam x cukup gak kalu balik kg...
hihi..bli bus mini colour kuning tu laa...
leh tmbh ank jadik 12 org... ;p
smoga apa yg diidamkan akn tercapai...amin... ;p

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mama danish...

haha livina mmg best kan..tgk rancak jer..hehe.. kwn saya dah pakai..so prnh lah ddk try dlm..mmg cantik.. kepingin sgttt...

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm lily...

tu lah lily..insyaAllah mg dimkblkan kan. saya pun cam awak gak..byk lg tggn lain yg perlu disettlekan. perlhn2 kan..moga2 dpt gak 1 hari nnt...

Anil Wanina said...

hehe.. usaha tangga kejayaan.. kitorang pun tgh dok usha2 keta baru ni.. ada rezeki insya allah... :)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Oyis...

tima ksh oyis... nk dpt keta tu sbg hadiah..errmmm..hrp2 lah tp buat ms ni eko kena bg stabil lg..so far alhamdullilah lah..cuma kena bekerja krs lg..hehe..


kita sebaya???hehe.. saya mn nmpk muda..biasa jer..sm jer kita.. hehe..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati...

caldina cantik kan..mmg mengancam lah. zati ok lah dah merasa MPV..akk kn tgk jer dulu..hehe.. doa2kan ekk..mg impian akk termkbl satu hari nnt..


p/s-by the way..MPV apa zati guna??? livina ker???ok x???

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Anil Wanina..

sm2 kita berdoa..mg msg 2 ada rezeki nnt..InsyaAllah..Amin..

mamalieyna said...

moga impian menjadi kenyataan suatu hari nanti!..hehe.. ^_^

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna...


Amin, Amin, Amin..

hajarus said...

mudah2an impian mama danish & hubby akan jd kenyataa... AMIN.

The Queen Of My Heart said...

honda city tu mmg cantik lah...tp smua pon mmg cantik... :)

Smoga apa yang di idamkan...akan tercapai!!!

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

Slm Hajarus...

tima kasih byk2 ner..doa2kan.. insyaAllah ianya blk menjd kenyataan. Amin..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

Slm The Queen Of My Heart..

honda city cantik, yg lain2 pun cantik gak..tima kasih byk2 ner..doa2kan.. insyaAllah ianya blk menjd kenyataan. Amin..

Ena said...

Sy pun suke sgt dengan Caldina tu.. tp x tau la bilekah impian tiu akan terlaksane.. x dpt yg tu WISH pun jadi la.. he3..
Moge impian MamaDanish akan menjadi kenyataan.. :)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

sama2 kita berdoa ner. mg pg jumaat yg mulia ini dpt mkblkan impian kita msg2. Amin...