Sunday, December 27, 2009

Danish - The Hunter

Danish bergaya ala2 si pemburu..hehe.. Baju ni pakcik Jo Danish yg belikan..sj jer nak tgk anak buah dia bergaya mcm 'Crocodile Hunter'..Steve Irwin. Ada2 jer lah pakcik2 Danish ni kan..hehe..

Hello aunty2 semua..
Encem tak Danish pakai baju ni.. Ada gaya tak???


6 comments:

Ena said...

encem nyer Danish pakai camtu.. sungguh berganye.. :)

mamalieyna said...

enceemmm... ada gaya! bestnye danish org kasi adiah baju gitu! ^_^

lily azliyana @ mama zara said...

hee..smartnye danish pakai baju tuh..dh mcm org besar dh nak gi hunting yer..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

bergaya ker..tq..:

danish mmg suka..klu baju baru..bkn main lg dia..mcm tahu2 jer..hihi..:)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

haha mamalieyna..pakcik2 danish ni mcm2..untung gak lah dia..anak saudara sulung & satu2nya (buat ms ni lah)..hehe..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm lily...

mmg cam org bsr pun lily..yg x laratnya..dia hunting jenis pnjt blkg saya plak..

penat saya nk melayan karenah hero tecik sorang ni..