Friday, January 22, 2010

Aktiviti Danish Di Petang Hari

Ni lah aktiviti Danish tiap2 ptg. Tggu jer Mama dia blk dr keja..dah kena ajak dia gi main kat pdg lapang kwsn umah. Bkn nak main apa pun..dia nak bawa motor..nak pusing2. Danish suka betul naik motor ni..skrg ni dgn dah pandai control sndri..siap pusing2 & reverse lg. Suka btl tgk dia bawa motor ni..bergaya mcm bawa motor betul plak tu..

So, jom layan video Danish bawa motor.. Mama dia smpt rakam lg..hehe..

video
Aksi Danish bawa motor..siap ada kwn2 yg mengikut dia..hehe..


2 comments:

Ena said...

Wwahhh cutenyer danish bawk motor cenggituw.. cam dah besar jer gayernyerrr.. heh3x..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

mmgpun Ena..mcm pandai2 jer dia control motor tu pdhal xbrp reti lg.. action lbh si kecik ni..hihi..:)