Monday, January 18, 2010

Hobi Baru Danish

Hai Aunty2 semua.. Nak tahu tak apa hobi baru Danish??? Taraaa..Ni lah hobi baru Danish skrg ni..pantang msk jer dlm kereta..mula lah Danish nak duduk kat tgh2 seat bhgn dpn tu. Kjp Danish beralih blkg..kjp beralih dpn..hehe..:) Kjp Danish ketawa..senyum..nyanyi2 & siap menari2 lg. Yg tak thnnya dgn karenah Danish ni..dia tak kasi kita org pegang dia..siap ckp "pas..pas".. Ayah dia ok lg lah..blh senyum2 tgk aksi hero dia tp Mama Danish mmg tak kasi muka sgt..Danish siap kena mrh..nsb tak kena "puk". Mn taknya..kan bahaya duduk cam gitu..buatnya Ayahnya terbreak ker apa ker..tak ker jd apa2 nnt..(minta dijauhkan lah tu semua..Amin). Ni pun..gmbr diambil pas Danish kena mrh..muka macam mencuka.. Sian anak Mama kena mrh..huhu..

Gmbr ni diambil dlm kereta Tok Ba & Mak Tok Danish..Kereta Waja jer..hehe..


P/s - Ayat Danish.."puk" tu refer pd "pukul". Slalunya bila tanya Danish..klu Danish naughty..Mama buat apa??? Sure Danish akn jwb.."puk".. Kiranya Mama Danish ni..garang sktlah klu nak dibndgkan ngan Ayah dia..hehe..

Gmbr diatas diambil slps Danish kena gigit nyamuk/ semut.. Nsb baik tak ada bekas parut kan..klu tdk hbslah saham anak Mama sorang ni..hehe..:)


6 comments:

hajarus said...

cian danish lau naughty2 nanti kene puk ngan mama ek...???

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm aunty hajarus..

yer lah aunty..mama danish ni grg tau kat danish tp dia acah2 jer..danish tahu..

danish mn naughty kan aunty..danish bdk baik..hehe..

~Ifa~ said...

tetap comei walaupun muka mencuka...hehehehe.mcm abg2 la danish nie.bla mama nk bg danish adik nie?soklan nie utk saya juga.kihkihkihkih.

naufal pun naughty gak taw.kemarin dia jatuh tergigit bibir.so bedarah dan bengkak.nasib leh minum susu gak.

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm ifa..

macam kan muka danish..pandai dah merajuk skrg ni.. psl bab adik tu..kn slow2 dulu ifa..msh penat ngan sorang ni..klu tmbh..pengsan trs apa..hihi..

naufal camner..dah ok ker?sian dia.. bdk2 laki camni kan..lasak..

Ena said...

Cam anka sy juge.. suke nauu dok kat tgh2 tu.. pnh sekali tu emergency break.. apalagii!... terpelanting la ke depan.. dah la badan ringan.. hu3x.. tp still x serik2.. dok gak kat situ..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

mmg btl Ena..cam x serik kan.. tp nak jg buat camtu..haiii xtahu nak ckp camner.. mkn bsr mkn byk citer kan..karenah anak2..hihi..:)