Wednesday, January 27, 2010

Danish Berkasut Tinggi

Danish ni..smkn membsr smkn byk pulak karenah dia. Mn taknya kan..skrg ni Danish dah setahun 7 bulan..smkn aktif smpi adakalanya geli hati & geram jgk tgk karenah2 yg dia buat. Sjk keblkgn ni..Danish suka btl pakai kasut dlm rmh. Tak kisahlah kasut ayah dia ker, pakcik2 dia ker..pakat main sarung & jln2 dlm rmh. Yg saya tak tahan sgt..kasut tumit tinggi saya pun dikerjakannya..blh plak dia pakai kasut tumit tinggi smbl jln tup tap tup tap.. Tp yg kelakarnya..dia tak pandai plak pakai kasut sendiri..hehe..:)




12 comments:

Ena said...

ehehehe.. Danish cam anak terune sy juge.. cukup sukeee sarung kasut tinggi sy..

♥♥syahadah♥♥ said...

budak2 suka bunyi ketang ketang tukan..tp klu selalu bg jahanam la bahagian tengah kasut tu.

Oyis said...

hehe.. sama mcm aisyah. semua disarungnya. even selipar dapur yg buruk itu huhu... rupanya umur mereka sebaya ek. patut la development lebih kurg

Hidaya a.k.a IbuBalqis said...

oo..Danish sthn 7 bln ke, ingatkan dah nk cecah 2 thn ker..tua sthn dr Balqis jerk la..

Tu la anak dah makin mbesar, mcm2 kerenah dibuatnyer..hehehe.

mamalieyna said...

hehe...dah besar tuu, banyaklah akal dia..nak menerai sajee.. ^_^!

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

apsal ek anak teruna kita camni.. mcm2 kan..hihi..:)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm hada..

haha hada..mgkn diaorg suka bunyi kasut tu kot.. yg saya tak thn hada..kdg bukan setkt sarung jer.. dia siap gi sembunyi kat celah2 tpt yg ssh kita nak cari..bila nak pakai jenuhlah nak mencari..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Oyis..

sebaya ker umur danish & aisyah??? saya br tahu gak..huhu.. sblm ni x perasan..sori ek..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Hidaya..

Hidaya..Danish dah nk cecah 2 thn pun..tak lama lg jer..hehe.. Mmg smkn bsr smkn byk karenah..penat nak melayan..huhu..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

mmg danish byk akal skrg ni..ada sj yg nk dibuatnya.. mulut dia pun blh thn mamalieyna..cpt jer tgkp apa yg org ckp..kdg2 perkataan2 yg disebut, saya x prnh ajar pun..tetiba kuar sndri dr mulut dia..(ex:geli, apit..mcm2 lah)..

~Zetty84~ said...

Hehe..suma budak sama kot kan..???
syaza n syifaa pun cam tuh....
pantang nmpk kasut tumit tinggi...
trus cepat sarung kasut n berebut lak..
tapi danish nih boy...hehe...
lawak la...
bila la aunty dapat jupe danish erk...???
kena set dgn mama dulu nih...hehe ;p

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

haha zati..klu gegirl ok lg kan tp danish ni boy..tkt akak..hehe..

aunty nak jumpa danish..blh jer.. InsyaAllah 1 hari nnt..set time ngan mama..danish leh jumpa aunty, syaza n syifaa..