Sunday, August 29, 2010

Berbuka Dgn My Mom Chicken Rice

Selalu dgr psl nasi ayam..tp tak prnh terfikir plak nak buat sndri nasi ayam ni..slalunya kita org beli jer..hehe.. Tp kali ni..bkn saya yg nak msk yer..my beloved mom yg nak msk..pertama kali plak tu nak msk nasi ayam..hasil tjk ajar bkl menantu (my future sis in law)..klas gituuu..hehe..!!!

Bila tgk jer Nurul bgtau & tjk sikit2 kat Mak..rupa2nya tak lah sessh mn pun nak buat nasi ayam ni. Pttlah org slalu ckp nasi ayamlah menu yg paling senang sekali nak msk.. Pasni saya pun nak try jgk lah..blh learn from My Mom..hihi..

So, inilah dia..My Mom Chicken Rice..hehe.. Alhamdulillah..buat pertama kalinya memasak nasi ayam..menjadi..dah tu..sedap weh..sedap bangattt!! Laku sggh 2 kg nasi & 3 ekor ayam Mak msk..mmg terbaikkk!!! Mak..nanti msk lg ner..tak puas mkn lah.. Nyum Nyum Nyum!!!


Inilah juadah berbuka utk Ramadhan ke-18..
Yg beli cuma tau foo fah..kuih gula melaka tu, jiran Mak kasi..






1 comments:

mamalieyna said...

ingt fast food baru tadi..My Mom Chicken Rice..ekeke.. ^_^

ye nasi ayam adalah masakan sempoi but sedap....! senang n cepat dimasak dn sedap dimakan!