Monday, August 9, 2010

Salam Ramadhan 1431H


Alhamdulillah..kita semua dipanjangkan usia oleh Allah swt utk berjumpa lg dgn bulan yg mulia..bulan Ramadhan 1431H. 2 hari lg umat Islam akan mula berpuasa...smg ibadat puasa kita thn ini lebih baik dr thn2 lepas..InsyaAllah..dan yg paling utama smg puasa dan ibadat2 yg wajib mahupun yg sunat..yg kita lakukan..diterima dgn baik oleh Allah swt dan mendapat ganjaran sewajarnya baik di dunia & di akhirat..Amin..

Sempena akan tibanya bulan Ramadhan..terlebih dahulu saya memohon maaf jika saya ada berbuat kesalahan..baik yg tdk disengajakan mahupun yg disengaja. Smg kita dpt menjalani ibadah puasa dgn khusyuk, diberkati & dirahmati Allah swt..InsyaAllah. Saya juga memohon dihalalkan semuanya..
Salam Ramadhan 1431H..



8 comments:

~Ifa~ said...

SELAMAT BERPUASA CT.RAYA NIE LEH LA DTG UMAH IFA YE...

hajarus said...

selamat menyambut ramadhan & selamat berpuasa kak.. hajar pun nak mohon maaf jika ada salah & silap sepanjang perkenalan kita walau hanya di alam maya... semoga segala ibadah yang kita jalani di bulan mulia ini dipermudahkan & diterima serta diberkati oleh Allah swt... Insyaallah...;d

Unknown said...

salam ramadhan kembali ct.. =D

Oyis said...

salam ramadhan buat mamadanish sekeluarga jg!

.M.A.M.A. .D. said...

selamat menyambut ramadhan & selamat berpuasa ifa n family.. InsyaAllah tiada aral leh sggh umah ifa klu berjln ke sn..kali ni rsnya cuti kjp jer ifa..ct dah x byk cuti..huhu.. ifa camner..sihat???

.M.A.M.A. .D. said...

walaupun perknlan kita di alam maya jer tp ikatan tu ttp utuh kan..akak happy mengenali hajar..tq..:D

nway,selamat berpose kpd hajar's family!
~_^..

.M.A.M.A. .D. said...

selamat berpuasa juga untuk zai sekeluarga..sama2 kita ambil keberkatan dariNya..insyaAllah..

.M.A.M.A. .D. said...

slm oyis..

slmt bpuasa tuk oyis n family...smg puasa kita kali ini lebih baik dr yg sebelumnya..InsyaAllah..