Sunday, August 22, 2010

Sahur For..Day 12

Msk 12 hari kita berpuasa..rsnya ni baru kali ke-2 saya citer psl sahur. Uuhhh..liat sikit nak bgn bersahur ni..slalunya saya & hubby mkn siap2..tu kiranya merangkap sahur utk kita org lah. Last year ok lg tp thn ni rs mcm ssh sgt nak bgn pg. Hubby pun sm..kdg tu dia cuma nak minum milo panas jer.. Errmm..maybe letih kot tu psl nak bersahur pun kita org rs mcm tak berselera..

Tp utk sahur Ramadhan ke-12 yg jatuh pd hari ahad, kita org keluar cari mkn.
.kita org keluar rmh dalam pkl 2am gitu. Bkn hanya saya & hubby..Mak Tok & Alang Danish pun ikut skali..nama pun tggl dkt2 kan..hehe..

Nak tahu kita org ke mn??? Kita org ke..Bawal Goreng Panas-Panas
Adik Jelutong..nak tapau jer pun..hehe..:D Act gerai Adik ni famous ngan Nasi Ayam tp hanya ada waktu ptg jer (bln puasa). Klu tak..mmg kedua2 menu ni dijual stp hari kecuali hari ahad kot..(klu tak silap saya lah). Apa2 pun..jom lyn picas2 yg smpt saya snap..:D



Tauke yg sporting.. Tq!!!


Spt biasa..2 beranak..Danish & Ayah..


1 set - Nasi + bawal grg panas + kuah gulai
+ ulam, sambal kicap, sambal belacan..
Mmg sedappp!!!


Danish sblm keluar gi cari mkn sahur..hehe..
Justify Full



0 comments: