Monday, July 6, 2009

Birthday Party Danish


Majlis Hari Jadi Danish dimulakan dgn bacaan doa selamat slps zohor. Jam 3 lbh ptg, tetamu mula kunjung tiba & tpt jam 4 ptg majlis pun bermula. Tp dlm sibuk2, sempat gak saya gi mekap & iron rambut, nak cantik katakan, hehehe...

Gmbr tgh mekap x sempat snap coz maksu mekap skali, hehehe...

Di bwh, gmbr2 yg smpt saya snap, layan lah ner...

Sblm mjls bermula, posing dulu...

Mak Tok, Paksu & Danish, ketiga2 tema kemerahan, hehehe.
(Sorry gmbr krg clear & senget sdkt coz tkg tgkp gmbr (maksu) tak pandai snap, huhu...)


Time utk menjamu selera, silakan makan-makan....

Dlm rmh, luar mh, full... Tak sangka lak ramai yg dtg, tq semua...

POSE 3 beranak yg keletihan, smpt lg msk bilik ambil gmbr...tu pun coz Danish "uh uh"...

OK, stkt ni jer gmbr2 yg smpt "disnap" oleh tkg gmbr saya... Klu tgk video, banyak lg lah, ni pun saya pilih2 jer mn yg ok utk mskkan dlm blog.

Di kesempatan ini, mohon maaf dipinta sekiranya ada tetamu yg terkurang lynn coz blh thn ramai jg yg dtg, dah tu ms lak agak terhad, sorry ner... Anyway, thanks for coming to Danish's birthday party. Keluarga, sanak-saudara, teman2 & jiran2..terima kasih krn sudi memeriahkan suasana mjls hari jadi putera sulung saya. Kami sekeluarga dgn sepenuh hati ingin menyatakan rasa kesyukuran & kegembiraan krn dpt berkongsi saat2 manis ini bersama dgn anda semua. Buat yg tak dpt hadir, terima ksh di ats ingatan, ucapan & hadiah yg diberikan. InsyaAllah, sekiranya ada kesmptn, mgkn kita dpt bersua di lain waktu. Dan akhir skali, jutaan terima kasih juga di atas pemberian semua.



0 comments: