Tuesday, April 13, 2010

Alhamdullillah..Danish Dah Sihat

Alhamdullillah..Danish dah sihat cuma ada sikit2 batuk & selsema jer lg.. Yg penting demam dia dah baik..syukur sgt2..sng hati saya.. Skrg bila dah sihat sikit..Danish dah kembali aktif mcm biasa..dah boleh main2..lari sana sini smpi tak terkejar Mak Tok dia..hehe.. Mama syg Danish..mmuaahh!!!

Kasih Ayah..


P/s - Thanks pd semua yg mendoakan Danish.. Mmuaahh to u all jg!!!


8 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Alhamdulillah..danish dah sihat..mmg risau kalau anak2 demam. lagi2 kalau jenis demam, badan tros lembik n tak aktif..buat kite rasa susah hati kan..

mamamiera said...

yea..
danish dah sihat..
bleh lah racing moto..
jom racing jom..

tukang crite : heqal..
tukang taip : mama

mamalieyna said...

tak sempat auntie nk baca n3 sebelum ni, ari tu view..tak kuar pulak tajuk yg itu..huhu..apapun alhamdulillah dah sihat ye danish, boleh aktif semula! takmo demam2 lagi tau cayang! :)

✿ Zetty84 ✿ said...

alhamdulillah..
pasni pun mama dia pun x larat nk kejar..hehe (✿◠‿◠)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm lily azliyana @ mama zara..

alhamdulillah..danish dah sihat.. demam dah kebah cuma still batuk2 jer.

risau kan klu anak x sihat..mkn mmg ssh, susu pun krg minum..lg lah buat kita x sng tgk kan..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zai..

alhamdulillah..danish dah sihat..

nnt danish gi race moto ngan heqal ok..tp heqal kena tggu lah smpi batuk2 danish pun ok..klu tdk sure mama "puk"..hehe..:)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

tq eina..skrg danish bertmbh sihat.. dah kebah pun demam dia..lega sikit hati saya..& yg pasti dah naughty blk..

p/s-skrg musim bdk2 sakit kan..ramai gak anak kwn2 saya yg demam skrg ni..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

mmg betul zati..bila danish dah baik..naughty pun dtg blk..penat akak dibuatnya!!!