Thursday, April 29, 2010

Danish & Ultraman


My little cute prince suka ultraman plak..bertambah lg lah koleksi toys si Danish ni..Nak tahu sjk bila Danish minat ngan ultraman? Haah..sjk Danish dah pandai menyusun mcm2 rncgan / kartun2 yg nak ditonton skrg ni @ Astro Ceria..sjk tu lah dia dah pandai tgk ultraman. Klu dah tgk, jgn hrp lah blh ubah channel..alamat sure dia akn mengamuk..so kita org mmg kena tggu smpi hbs dia tgk lah..huhu.. Yg klakarnya..dah pandai plak si Danish ni buat aksi tgn mcm ultraman..hehe..:)


P/s - Adi & Ayah..la la la la la..... Ini jgk slh satu rncgn yg Danish suka tonton. Adi & Ayah / Afi & Abah..tak kiralah yg mn satu..yg pasti mmg menjd tontonan my encem prince. DANISH & AYAH..LA LA LA LA LA.....:)



2 comments:

Ena said...

hehehe..

sesuai la Danish sbg boboy minat ultraman kan!..
anak dara sy tu yg sy tak tahan tu.. tak abis2 ngan otomen.. huhuhu

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

Sesuai mmg sesuai tp kdg tu Ena bila dia nk tgk gmbr..errmm..mula lah kita pun naik geram..sbb klu kita ubah mula lah..angin 1 bdn..hihi..:)

Anak Ena pun suka otomen???Wah..skrg ni bdk laki ker bdk pompuan ker..
penangan kartun2 smkn kuat kan..hope semuanya +ve..insyaAllah..