Saturday, April 24, 2010

Danish & His New Bangle

First of all..tq to Pakcik Zi Danish coz beli bangle ni utk Danish.


Cantik tak bangle Danish??
Nice kan..
925 Sterling Silver..
RM119..ada less 20% so dpt lah dlm RM95.20.
.
Dpt FREE cuci bangle utk 3 kali..ok lah kan..


Ms mula2 pakaikan bangle ni..Danish mcm tak brp selesa sgt..asyik tarik2 jer bangle tu tp skrg tdk lg..Danish dah pandai melaram..hehe..:)


Tgk tu..bkn main posing lg si tecik ni..





Aunty2..cantik tak bangle Danish ni???


6 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tanteklah bangle Danish tuh..
Untung Danish..ada pakcik yg selalu belikan barang tuk dia..
Kemain lg dia posing ngan bangle baru dia tuh.. :)

maya amir said...

lawalaa bangle die.. auntie nak pinjam boleh?:)

salam perkenalan:)

mamalieyna said...

cantik...jaga2 nanti ada yg berkenan ngn bagle danish tu!

comei danish posing manja gitu! ^_^

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm LiLy @ MumMyQiStInA..

Cantik kan bangle Danish..saya pun suka tgk dia pakai bangle tu..nmpk mcm bdk2 bsr jer..:)

Bt ms ni..hanya Danish jer satu2nya anak saudara..side saya lah..tu psl lah pakcik2 slalu beli itu beli ini utk dia..dia org manjakan dia sgt.. Pasni bila dah adik/ anak saudara yg lain..mgkn berlainan skt kot..hehe..:)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm maya amir..

slm knl dr saya jgk..:)

auntie nak pjm bangle danish..blh blh..no prob..:)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

hai eina..

ooo..aunty dah berkenan ngan bangle danish ek.. nnt aunty beli 1 utk adik arif ok..leh jd geng danish.. hihi..:)