Sunday, August 23, 2009

Danish & Pop Pop

Kita layan video ni plak..diambil sebelum berbuka puasa..hari ke-2. Tengok aksi Danish main bunga api "Pop Pop". Ni kira 1st time lah Danish main bunga api..suka betul dia main "Pop Pop". Sblm2 ni Danish asyik tgk bdk2 lain jer main..yer lah kan Danish kecil lagi. Saya & hubby happy sgt bila tgk Danish pandai main..mn taknya..kdg2 balingan dia berbunyi..kadang tdk but dia nak lagi main...

Mmm...Danish Danish.. Maybe anak Mama belum ckp kuat lg, hehe.
Apapun, Mama & Ayah terhibur sggh tgk Danish pandai main "Pop Pop".
Nnt Mama & Ayah beli lg ner sayang...


video
Spt biasa, video senget...Huhu...


P/s - Terigt time saya budak2 dulu..suka betul main bunga api.. Baru rasa cam suasana nak raya, hehe...

2 comments:

~Ifa~ said...

amboiiii danish awainyaaa main bunga api.pandai no danish main pop pop.nak bli kt naufal jugak lah.jom main pop pop dgn naufal....

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm ifa...

jom main pop pop ngan danish jg.. pop pop ni ok lah nk bg diaorg main coz baling2 jer, klu yg lain..tak nak lah, tkt...