Friday, August 28, 2009

Happy 52nd Merdeka

Ermm sbnrnya saya takut weekend ni saya tak sempat nak update blog so memdgkan tak ada n3 terbaru yg nk dicoretkan..dan saya gak buat ms ni amat FREE..so saya buat n3 merdeka terlbh dulu, hehe...

1st of all..I wish all Malaysians a very Happy Independence Day!
And to our beloved country -- "A Happy 52nd Merdeka".
Merdeka! Merdeka! Merdeka!

P/s- Dulu time couple2..slalu gak lah kita org gi count down untuk merdeka..but start dr thn lalu..sjk adanya Danish..kita org hanya count down dpn TV jer. Al-maklumlah..bunyi mercun yg kuat sgtlah tak sesuai utk bdk2 kecik. Thn ni tgk dulu situasi camner..klu Ayah said ok..ok lah. Klu tak..dpn TV lg lah jwbnya, huhu..


3 comments:

mamaarifakeemaisy said...

hepi merdeka day! skrg musim camni takelok join aktiviti berkumpul ramai2 ni, tmbh2 ada baby..so eloknya countdown kt dpn tv jek pk.. :)
*kite lak sejak kawen ni asek countdown sorang2 je di rumah, tmasuk taun ni..huhu..en suami kena bertugas di mlm merdeka! huhu..

Suziey Ahmad said...

selmt hari merdeka :) waaa siap countdown time couple..skang xbuat lg ke..hehe

.M.A.M.A. .D. said...

slm...

mamalieyna...ikut hubby nk camtu lah, dpn tv jer tp saya ni gedik2 gak nk bw danish gi countdown kat pdg kota...hehe, mcm lah dia tahu apa ni semua...

suziey..skrg nk bt ssh skt coz ada si kecik tu, hehe...