Wednesday, August 5, 2009

Family Day @ Leisure Cove (Part 1)

Cuti-cuti... 31/07/09 yg lepas (jumaat lalu), saya sekeluarga gi bercuti 3H2M di Leisure Cove Resort, Penang. Leisure Cove Resort ni adlh slh satu resort under Leisure Holidays Sdn Bhd (bos yang jd mmbr, hehe)..terletak di Tanjung Bungah, Penang (kiranya tak jauh lah dari rumah saya). Resort ni lbh krg mcm ala2 apartment jer..ada 2 bilik, 2 bilik air, kat ruang tamu ada sofa cum katil, meja mkn, full facilities kitchen (boleh masak apa semua) & fully air-conditioned. Bilik2 lak bsr so selesalah kalau ramai2 nk tidur & beristirehat. Yg plg menarik kat resort ni..swimming poolnya terltk di tgkt ats skali bgnn ni (roof top), mmg sempoi lah... Hehehe...

Kami sekeluarga smpi sana lbh krg dlm kul 3 lbh camtu.. So sad kali ni hubby tak dpt cuti coz byk keja tp pas hbs jer keja br dia menyusul tu pun dah mlm, huhu. Oklah yg ptg dia ada sm dlm percutian tu, hehe. Sblm2 ni kita org dah 3/4 kali gak gi sana cuma this time special sikit coz dulu cuma saya, hubby & family jer tapi kali ni Danish dah ada, happynya... Mcm2 karenah dia buat so saya biar gmbr yg bercerita lak, hehehe...










P/s - 1st Day... Gmbr hubby tak ada coz dia smpi sana pun dah mlm (tak sempat mandi jg)..huhu sedihnya tp hari ke-2 jantung hati saya ada... So kita smbg ke next n3 ok ngan gmbr2 yg lbh best2, hehe...


3 comments:

~Ifa~ said...

sonok nyaaaaaaaaa danish

~Ifa~ said...

tantek baju mandi danish.awak bli kt mana erk...

.M.A.M.A. .D. said...

slm...

ifa..mmg sronok pun smpi tak nak naik. bila agkt, mulalah merajuk...

ifa..tq.saya beli kat parkson tp br ni gi jusco..kat sn pun ada...