Wednesday, October 14, 2009

Danish Suka Tom Tom Bak

Danish suka sgt tgk Astro Ceria..especially gmbr2 kartun...
Yg dia suka layan sgt..mickey mouse clubhouse, minat sgt dia ngan Mickey..
Lagi prgm2 yg Danish suka kat astro ceria, dah tentunya program Pak Nil..
Tom-Tom Bak..
Danish pandai buat 'Tom-Tom Bak' mcm Pak Nil buat..
Jom kita tgk betapa asyik putera encem saya lyn prgm Pak Nil ni..



P/s - Selain tu..program Macam2 Aznil Pak Nil pun Danish suka & pandai ikut gak tgn yg Pak Nil buat. Danish..Danish..smkn lama smkn cerdik Mama tgk..


7 comments:

~Zetty84~ said...

Erm..syifaa and syaza pun suka tgk program tuh...
mmg budak2 suka... ;p
kalu dengar jerk intro program tuh, terkedek2 lari g tgk tv...
hikhik.. ;p

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

btl tu..mmg ramai bdk2 sukakan rncgan tu. saya pun siap ajar nyanyi lagu tu..tkr bunyi ckt "mari tom tom bak dgn danish"..pastu si danish apa lg..siap lari pi dpn tv..hehe..

mamalieyna said...

makin bijak ye abg danish..itu la tv ni pengaruhnye kuat pada anak2, mudah sgt diorang terikut..so kena kawal dr skrg apa yg patut dan tak patut diorang tgk..kan3x..
*adik arif pun suke bila iklan tomtombak tu, kan ada nyanyi2..plg dia suke katun pocoyo! abg danish tgk tak katun tu?.. :)

mamamiera said...

akk yg mak budak p0n suke gak teng0k.. aznil tu pndai layan budak2.. ct join kan lah danish dlm tom2 bak tu..

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm...

mamalieyna..mmg betul apa yg mamalieyna ckp. pgrh tv mmg kuat pd anak2 kita kan.. kartun tu danish tak tgk pun mamalieyna, hehe...

zai..camner nk dftr danish dlm tom tom bak..huhu saya tak tahu ek..apa lah teruk sgt mama danish ni.. anyway, tq zai 4 ur info.

syahadah said...

anak2 saya pun suka tgk..tp sgt teruja masa haziq ada tapi sekrg bagus jugak..sbb ada mengeja bersama anmumkan..satu pelajaran bg anak2 dgn cara seronok dan kelakar

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm syahadah..

tu lah syahadah..prgrm pak nil ni mmg jd tontonan anak2 kan..skrg ni leh ubat kerinduan ngan "belalang".. haziq sgt pandai berlakon kan...