Sunday, October 18, 2009

Hasil Shopping..Jumaat & Sabtu

Tarikh : 16hb Oktober 2009 (Jumaat)

Pas blk jer dr keja..saya trs pujuk hubby gi beli manik baju utk htr pd aunty (tailor saya)..takut esoknya kedai tu ttp plak (kan raya deepavali). Baju dah htr pun..tp maniknya blm lg..so pujuk gak lah si hubby gi kedai tu..
Pas dah settle bab baju saya..dlm mggu dpn..nak gi htr kain baju melayu hubby plak..mggu ni cam rushing sgt..tak smpt. Baju melayu Danish dah siap beli..kali ni nak pakai sedondon purple plak.. Raya puasa br jer hbs..kita org dah smngt nak raya haji lah plak, hehe.. Pas settle beli manik baju..sggh kedai cermin mata jap..bkn nak beli cermin mata pun..nak beli contact lens..tggl 1 pek jer..1 pek lg dah terkoyak dek kena kuku..huhu.. So beli 1 kotak (ada 6 pek utk 3 bulan) & 1 pek loose..leh combine yg ada xtra 1 pek lg tu. So nilah hasil shopping utk hari jumaat..

1 meter RM14..beli 2 meter..Total $28..

1 kotak..RM73.. ADD 1 lg pek loose RM12..Total $85..
Casin..aunty bg FREE...


Tarikh : 17hb Oktober 2009 (Sabtu)

Pla
n nak gi mkn ikan bawal grg kat Warung Kelapa Sawit, Jln Tok Kangar, Juru.. Pkl 11.30pg.. kita org 3 beranak dah bertlk dr rmh but so sad smpi jer kat sn..warung tu ttp maybe coz cuti raya Deepavali kot. So alang2 dah ada kat Juru..kita org gi mkn ikan bawal goreng Kak Mah & Abg Din jer lah..yg kat blkg kilang Molex tu. (Gmbr bukti tak dpt nk tjkkan coz hp hubby hilang smlm..later2 saya story ner..next n3 ok..huhu..sedihnya)

Pas kenyang..ajak hubby gi Queensbay Mall plak..nak cari sunglasses utk saya..Mama Danish & 1 lg utk Danish..dpt dilaksanakan..hehe.. Yg syoknya..hubby yg byrkan so saya tak amik peduli brp $nya..hehe..


Sunglasses Danish..beli dlm Jusco jer..sm tpt cam yg kat atas..

Sunglasses, Mirror & Hp Key Chain ni.saya beli di Outlet Padini / Vincci..cantik kan???
Hp key chain tu FREE jer..

Hbs jer shopping..kita org blk umah..rest time..penat sgt berjln. Ptg dlm kul 6 ptg..gi beraya Deepavali umah Aunty PBB (Public Bank)..kwn sblh off saya. Aunty ni mmg baik sgt2 & dah menjd rutin saya sepjg berkwn ngan dia..raya Deepavali jer..saya akn gi beraya di rmh dia. (So sad..gmbr tak ada gak..huhu). Pas blk dr umah aunty dlm pkl 7 lbh camtu..kita org ronda2 jap bw Danish & gi dinner..mkn mee bandung kat Bkt Jambul. Time ni lah hp hubby hilang..dia sndri pun tak sedar..hanya perasan time blk..dlm keta, huhu.. This story..to be continue ok...



P/s - Byk gmbr cam gi mkn kat Juru & shopping kat Queensbay Mall tak dpt nk tjkkan coz semuanya saya guna kamera hp hubby jer. Once hp dia dah hilang..terpkslah buat skali lg keja..snap semula gmbr2..hasil shopping utk jumaat & sabtu..but semuanya snap kat umah jer lah, huhu..


0 comments: