Wednesday, October 14, 2009

Danish..Spek Mata Hitam..Apex Coffee..

Sjk keblkgan ni..Danish suka pakai spek mata hitam Ayahnya.. Nmpk jer spek..sure nak dipakainya..dah tu pandai plak Danish control macho. So smlm..on the way nak gi cari manik baju saya (baju raya utk raya haji nnt, hehe)..hubby ckp jom sggh Jusco jap..dia nak gi beli spek mata hitam utk Danish. Mulanya saya malas lah nak gi coz tak mandi lg dr blk keja & Danish plak..Mak saya dah siap pakaikan baju tidur..tp hubby ckp skjp jer..beli2 blk lah. Smlm blk jer dr keja..saya trs ajak hubby keluar semata2 nak cari manik baju..bkn apa tkt klu lmbt sure kedai apek tu ttp nnt..but so sad..berebut2 pun tak guna coz manik warna hitam yg saya nak dah hbs stok plak, huhu. Maybe lusa atau dlm mggu ni br smpi yg baru..

Ok..blk pd citer spek mata hitam Danish...jeng jeng..spt gmbr kat bwh. Nak beli yg warna hitam tak ada plak..so amik jer warna putih. Ayah ckp putih pun ok..anak dia encem so sesuai jer pakai warna apa, hehe.. Perasan ssgh si Ayah Danish ni kan, hehe..

Tjk gmbr spek jer..
Nntkan gmbr Danish bersm spek mata hitamnya..coming soon..


Pas gi beli spek mata hitam utk Danish..kita org gi dinner kat Apex Coffee..sj jer nak srh hubby test food kat sana. Lgpun mmg dkt sgt2 ngan Jusco. Order satu menu jer..coz saya still full..lunch tghari ngan Kelly..so just cubit2 sikit jer, hehe..




Hubby cakap menu ni sedap tapi byk..dia sndri pun tak leh hbskan.
Sate bsr2 & lembut..nyummy skali, hehe.



P/s - Sblm mkn..Danish main2 atas kerusi tpt ddk..dah terjatuh.. Kesian Danish..igtkan jatuh jer..tgk2 ada luka plak kat pipi kanan. Danish..Danish..mkn nakal. Danish yg jatuh..Mama plak yg kena marah ngan Ayah. Blk umah..kena lg ngan Mak Tok & Tok Ba..aduyaiii!!!


2 comments:

✿ Zetty84 ✿ said...

Amboi....rajinnye ke sana lagik...
mesti best la nih...
zati should try nih... ;p

.M.A.M.A. .D. said...

slm zati...

tak jauh pun..dah lalu area situ..sggh jer lah. klu kat off..lg dkt, hehe.