Sunday, October 4, 2009

We @ Pizza Hut

Inilah rentetan yg berlaku pas gi Pdg Kota Lama..hehe. Hubby bw kita org gi Pdg Kota Baru lak kat Gurney..bkn ada apa yg istimewa kat sana pun. Hubby saja jer bw gi sana..ajak mkn kat Pizza Hut.. Fuyoooh sungguhlah gembira dibuatnya, rasa cam dah lama seh tak gi mkn kat Pizza Hut..hehe..




  • Combo Meal-Meal 1..ada 1 personal pan pizza, 1 glass pepsi & 1 mushroom soup
  • Mushroom Soup - add on 1 lg
  • Deli Wings - add on 2 pcs jer
  • Breadstix - add on 4 pcs
  • Iced Milo
  • Ais Krim..semestinya utk hero encem saya, hehe...

Pizza..kita pilih Hawaiian Chicken..sedappp...
Mushroom Soup..Hubby & Danish jer yg hirup sup ni.. Saya tak mkn pun, tak pandai, hehe..
Deli Wings..tak smpt snap gmbr..
Breadstix plak..dpt snap 2 pcs ni jer..yg lain dah msk dlm mulut Hubby & Danish..


7 comments:

mamamiera said...

amboii.. d 2 guyz r look encem.
ank bapak same2 trojan ye..
n mommy nye very da bom c0mel l0tey..
dap nye pizza.. trus lap0 balik nih nmpk hawaian chicken.. yummy2..

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

Slm zai..

Encem zai kata??? Ermm skrg ni nak buat trojan jer kat danish..krg2 2x br ok ataupun bt time dia rancak main. Klu tdk..hbs ranap trojan tu..dia main sapu2 blk, hehe...

sesekali mkn..mmg nyummy kan.. Zai org kecik, klu slalu mkn pun no hal..kalau ct..ermmm ni pun dah naik berat, huhu...

[-suziey-] said...

waaa pizza..jom pizza..ekeke:p
erkk xpandai mkn sup? hmm pelik gk ni:p
me prefer garlic bread dr cheesestick:D

mamalieyna said...

cedapnyeerrr..danish dh pandai mamam aiskrim ee,best la..auntie mintak ceket bleh..?? :)

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

salam..

suziey..saya bkn jer x pandao mkn mushroom soup..mlh spagethi/ makaroni pun sewkt dgnnya... 1 lg semua burger McD pun saya x mkn..klu pi sana sure mkn aym jer,hehe...

mamalieyna..danish mmg pandai mkn aiskrim tmbh2 aiskrim McD..mmg feveret dia lah tu,hehe...

*Zetty* said...

amboi....sakan depa p mkn nih... ;p
dapnyer...nyum2x... ;p

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zetty..

mmg sedap kan..tmbh mkn time2 hujan..sggh berselera, hehe...