Tuesday, September 1, 2009

Danish Belajar Mengira

Tgk gmbr di bawah...bukan main suka Danish mengira... Act dia tak pandai lagi but bila diajar..bunyi2 di hjg tu kedgran jgk lah. Satu perkmbgn yg baik bg saya. & hubby.. Danish gak pandai refer gmbr2 kat dlm tu. Dia tahu mana 1 "pap pap-duck/ itik", bird, fish, car & ais krim... Tapi yg tak syoknya..hbs jer sesi pembljran dia..mula lah dia nak tarik2, nak baling sana sini..smpi terkoyak dah pun kertas ni, hehe...


3 comments:

~Ifa~ said...

wow pandainyaaa danish.perkembangan yg bagus tuh..

mamalieyna said...

waa dh pandai abg danish ye... suh la mama tampal kt dinding je, takde la abg danish nk baling2.. :)

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm...

ifa..tu lah, tp dlm pandai nk mengira...1,2,3..kdg2 dicampak sn sini gak krts tu,hehe...

mamalieyna...
kita dah tampal tp dia minta trnkan/kuarkan..dia nk usung sana sini krts tu, hehe...