Thursday, September 10, 2009

Shopping Raya...(Part 6)

N3 hari tu..Shopping Raya...(Part 5)..saya ada bgtau..maybe ni last shopping raya kita org kan..hehehe.. Tapi kat sini ada 2 hari kita org bershopping lg..tu pun tak tahu last2 minutes ada tmbhn lg ker tak, hehe.. So utk kedua2 hari..saya mskkan dlm 1 n3 jer lah. Takut lah keboringan..asyik2 n3 yg lbh krg sama jer Mama Danish paparkan, hehe.. Layankan jer lah..utk raya kita jg kan..kan..kan..

Selasa (8 Ogos 09)
Pergi Sunshie Square (Hubby tak ikut, huhu)..beli sehelai baju utk Ayah Danish..Dapper Club. Ayah Danish mmg minat baju jenama Dapper Club ni..dlm almari mcm2 warna dia ada..dah jd cam koleksi lak..slack pun dia suka jenama ni gak selain Seed/ Padini. Then belek2 jeans..nk beli taku..coz nnt Ayah Danish tak suka lak design yg dipilih..so better beli time dia ada skali..sng. Pastu naik atas..shopping 3 helai baju & seluar-1 sut (Disney, Looney Tunes & Kiki Lala) utk Danish salin2 di ptg hari & sehelai lg baju tidur (Disney). Then saya gi beli cadar..cadar pun nak kena salin gak kan, hehe..






Rabu (9 Ogos 09)
Queensbay Mall..tujuan utama nak cari kasut/ sandal saya & hubby. Msk outlet padini jap..belek2 kasut Vincci..cantik..so ambil lah satu. Satu cukup lah..pasni pun blh beli lg..kalau semua nak srntk..alamat pokai lah Ayah Danish jwbnya,hehe. Then kita msk jusco jap..beli 1 sandal utk hubby lak..Dr Cardin..yg ni pun cantik jg.




P/s - Act ada dua lg yg tgh pending..saya mencari baju warna kuning utk dipakai sedondon ngan hubby & Danish but semua yg ada..tak berkenan lak..huhu..sedih tul . Dan satu lg..seluar jeans utk saya & hubby..maybe nak gi BJ blk, hehe...


7 comments:

mamaarifakeemaisy said...

amboi nk beraya sakan no depa taun ni..hehe.. ape salahnya kan..setahun sekali, selagi mampu.. :)
*cantik2 baju tuk danish..!

Unknown said...

canteknya sandal vincci tu..tahun ni berubah brand..jauh sikit dr vincci..

.M.A.M.A. .D. said...

slm...

mamalieyna..beraya ala kadar jer..beli yg termampu jer, hehe. tu pun kita tgk mn yg berkenan kat mata kita jer..mata org lain blm ten2 lg kan. once mamalieyna ckp cantik2..happy tul saya..tq ner mamalieyna..

syahadah..saya mmg suka vincci.sblm tu nk beli carlo rino..mmg cantik dr ni tp tak ada size a\lak..yg tggl size 7 & 8 jer. Kta pakai size 5 jer.

.M.A.M.A. .D. said...

slm...

mamalieyna..beraya ala kadar jer..beli yg termampu jer, hehe. tu pun kita tgk mn yg berkenan kat mata kita jer..mata org lain blm ten2 lg kan. once mamalieyna ckp cantik2..happy tul saya..tq ner mamalieyna..

syahadah..saya mmg suka vincci.sblm tu nk beli carlo rino..mmg cantik dr ni tp tak ada size a\lak..yg tggl size 7 & 8 jer. Kta pakai size 5 jer.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah byk nyer shopping...raya sakan erkk danish encem nie,...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah bayak nyer shopping...raya sakan ler danish encem nie...

.M.A.M.A. .D. said...

slm the queen of my heart...

takat itu jer kot shopping..nnt pokai, hehe. tp ckp jer..bila gi shopping kompleks..mcm mn pun sure beli apa2 utk danish..cam dah jd rutin lak,hehe..Awak dah hbs shopping???