Monday, September 28, 2009

Duit Raya Danish

Taraaaaaa..ni lah DUIT RAYA yg smpt Danish kumpul sepjg 5 hari berhari raya.. Blh lah kan..tak byk mana pun, hehe.. Yg bg byk pun..cuma Tok Ba, Mak Tok & Pakcik2 Danish (Pakcik Danish ada 6 org semuanya).. Tima keceh ner Tok Ba, Mak Tok & Pakcik2 semua.. Sblm ni bos saya dah kasi RM500 pun..green pow utk $ raya.. Smmgnya every year saya slalu dpt RM500 tp lupa lak nak citer dlm blog, hehe.. Apa pun $ tu pun dah lesap..yer lah kan dpt sblm raya..dah tokok tmbh utk apa2 yg ptt.. So Danish..ada 25 hari lagi utk kita berhari raya..sure ada lagi $ raya yg akan Danish dpt..hehe..



Ni plak gmbr HAMPER RAYA..kwn adik kasi..cantik kan. Dulu semua bagi hamper yg isi dlmnya ada coklat, air, keropok2..bermcm2 benda mkn lah. Skrg ni ikut peredaran masa..hamper pun dah berubah..simple & nice. Adik ckp brg2 kat dlm hamper tu..kwn dia beli kat SSF except kuih raya jer.. So jom kita tgk..saya suka sgt..sgt menarik..lain dr yg lain kan..



P/s - Thn lalu..mmg hebat putera encem saya kumpul $ raya..Blh thn byk gak dia dpt $ raya..maklumlah time tu org baru kata kan..so semuanya pakat bg byk2 kat dia, hehe... Thn ni..memdgkan Danish msh tdk mengenal erti $..sgl $ yg dia dpt..saya akn smpn dlm ASD dia.


0 comments: