Monday, September 28, 2009

Lebaran 2009...(Part 3)

Raya ke-4..Hubby dah start keja pun, huhu sedihnya tp saya still bercuti, hehe.. Tak tau nak buat apa..Abg ajak gi jln2 kat Sunshine ngan gf dia..bw saya, Danish, mak & abah skali.. Then ptg pas hubby blk..br gi beraya umah cousin dia. So tgklah gmbr putera encem saya ni..br pas siap. Gmbr dia jer yg saya snap..hehe..




Raya ke-
5..Sm cam smlm gak..tp kali ni bw Danish gi Tesco..bw dia main jap, sian dia kat umah.. Pas hubby blk keja..barulah kami meneruskan destinasi beraya..gi rmh makcik saya lak. Byk tul sedara mara tapi tak berkesempatan nak gi beraya lg memdgkan thn ni hubby tak cuti pjg spt thn2 lepas. Tgklah ada kelapangan..insyaAllah smpi, hehe...



P/s - Raya Ke-6..tak smpt bergmbr pun..Last minutes dpt call dr makcik (cousin Mak)..dia nak buat bihun sup..pggl sedara terdkt gi mkn.. So we all apa lg, on jer lah..rezeki jgn ditolak, hehe..

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

danish isap puting agi..huhu..kurang kemachoan..hikhik..pepun maintain encem.. :)

.M.A.M.A. .D. said...

slm mamalieyna...

danish still isap puting lg tp ada time..hehe..mulanya tak nak bg dah tp sian lak..bkn apa tkt jongang jer cam org slalu ckp...