Wednesday, September 2, 2009

Supplement...Mama Danish

Bohong rasanya kalau ada wanita yg lgsg tdk mahu kelihatan cantik. Kalaupun tdk dianugerahkan dgn rupa paras yg cantik/ jelita..stp wanita mesti mahu kelihatan menarik/ sedap mata memandang. 1 aspek kecantikan yg diptgkan wanita ialah penampilan diri, btl tak??? Sama gak lah ngan saya...act sblm ni saya pernah minum BIDADARI..produk dr DCL but lupa lak nk tulis dlm blog, hehe...Skrg lak, saya mula try makan Q-SHE. Nak tau apa baiknya ttg 2 produk ni..jom saya citer sikit...

Bidadari
adlh minuman yg berfungsi utk kesihatan & kecantikan..sgt baik utk membina sstm rahim, mengktkan seri wajah & menjd pemangkin kpd kenikmatan perhbgn suami isteri...
Rasa dia macam madu plus kurma tapi saya telan juga demi kesihatan diri..mmg rasa bertenaga sikit..hehe...Harga RM53.00 (Semenanjung), RM58.50 (E.M). Blh lah kan.. (Gmbr tak ada coz bidadari dah hbs minum..nk kena beli lg ni. So dibwh..gmbr dr en google ner..tak brp clear, sorry)...


Q-She
..
bermaksud Quality She. Utk anda yg menghargai nilai wanita sejati. Q-she dirumus khas untuk wanita yg mementingkan kecantikan luaran & dalaman..sangat berkesan meningkatkan & membaik pulih kadar hormon estrogen dlm tubuh wanita.. jg mengaktifkan kolagen di bwh kulit. Kesan drpdnya..kulit menjd tegang & lembut, payudara menjd montok & punggung bertmbh menarik. Harga RM68.00 (Semenanjung), RM75.00 (E.M) (42 kapsul)... Utk 100 kapsul, saya lupa lak brp harganya. Hari tu time beli..ada offer coz saya mmg mmbr DCL, hehe... Bgs bgs...

P/s - Utk lbh informasi mengenai produk2 DCL... Sila KLIK sini...


0 comments: