Monday, September 14, 2009

Salam Aidil Fitri 1430H Utk Semua...

Wah..sana sini kwn2 saling bertkr2 kad raya. Mkn canggih kan..dulu kena pos..skrg ni zmn dah berubah..ada e-kad..blh lah htr melalui email/ blog jer..mudah kan.. So..disini saya sekeluarga pun nak bg kad raya pd semua kwn2/ pengunjung blog smada yg menjd follower atau tdk..yg mskkan saya dlm bloglist..atau yg dtg ziarah jer..hrp2 sudilah menerima kad raya dari kami sekeluarga.. Tempeklah kat blog kwn2 ner kalau sudi..hehe..


Saya ingin mengambil kesempatan..mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN
kepada semua pengunjung blog ini..tidak kira dari mn jua.
Moga anda semua akan bergembira menyambut Syawal yg bkl menjelma tak lama lg.
Pd mrk yg akn balik kampung, berhati2 memandu & semoga kita berjumpa selepas raya nnt.. Hehe..




4 comments:

AziE-rAh said...

Salam lebaran,
Saya dtg meminta izin mengambil kad raya yer... :)
Nnt jemput la ke rumah plak...
Ada kad raya menanti.

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Azie-rAh..saya sggh rmh ner..saya nk amik kad raya, hehe...

mamalieyna said...

salam lebaran..Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri..Maaf zahir & Batin..akan ku tempek kad raya comel ini di umah.. :). Tq

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna...

hehe..kad tu hentam jer..saya tak pandai bt pun. anyway, tq ner mamalieyna coz sudi tempek kat umah, hehe...