Sunday, November 29, 2009

Danish Gi Tengok Korban

Lokasi : Kpg Rawa
Tarikh : 28 Nov 2009 (Sabtu)
Masa : 10 pg

1st time bawa Danish gi tgk korban scr dkt..berani betul putera kecik saya..dia tak tkt pun. 11 ekor lembu dikorbankan di kpg saya..ssgh meriah skali.. Mn taknya..siap ada bhgn2 tertentu yg disediakan..pas sembelih..nak kena siat kulit, nak melapah, nak tmbg dsbnya..mmg meriah btl lah tmbh2 pula yg mengelola semuanya kwn2 hubby. Hubby tak dpt trt serta coz kena kerja..nak buat camner kan. Thn ni abg & srg adik saya (Pak Lang Danish) menjlnkan ibadah korban..abg buat di kwsn rmh dia..adik plak buat kat kwsn kita org. Thn ni..satu bahagian dlm RM360/- sahaja. Insyaallah..thn dpn sekiranya tiada aral, saya & family jg berhajat nak menjlnkan ibadah korban. So jom tgk gmbr2 yg smpt saya snap.....







4 comments:

~Zetty84~ said...

Amboi2...
encemnya prince nih...
walaupun nk p tgk korban,
tetap stylo gitew...!!!!
hikhik ;p

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati...

pose macho dr danish utk aunty2..hehe...

mamalieyna said...

beraninya danish ye.. ^_^.. tgk lembu kena korban pun encem2 juge die.. hehe..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

danish ni cam putera lilin ckit..kan panas..dia pandai ckp "nas,nas"..
nak bgtau yg dia panas lah tu.. tu psl lah ct bg pakai cermin mata..lndg panas kat dia..hehe..