Wednesday, November 4, 2009

Lagu Cinta Kita : Semoga Cinta Kita Bahagia

Dari dulu smpilah skrg ni..saya mmg minat gila dgr lagu2 sentimental. Dah tu kalau lirik plak yg mengulit2..jiwang semcm..lg lah melynnn..hehe. So sj jer tetiba terigt nak publish lagu ni..flashback zmn2 tgh hgt bercinta ngan hubby..hehe..

Abg..ini yg Yg hrpkan..

Ksh syg Yg pd Abg tak perlulah Abg ragui..

Hanya pd Abg Yg luahkan sgl rasa hati.. Dgrkanlah...


Semoga Cinta Kita Bahagia - Nyanyian SpringAdd Image

Mengapa perasaan ini tiba2 bergelora
Bila terpandang wajahmu aku rasa sayang

Bila sehari tak bertemu aku rasa sgt rindu

Tak berdaya rasanya aku utk berpisah dgnmu


Kutahu kau pun syg pdku

Kita sm dah jatuh cinta..ini semua suratan
Walaupun kita prnh terluka
Tp kita rskan cinta mkn mendlm

Hidup kita rs indah

Bila bersm menjalin ksh syg

Mari kita sm berdoa
Smg cinta kita bahagia utk selamanya

Usahlah engkau pergi syg

Mengglkan diri ni

Seksanya menggg rindu
Tanpa engkau di sisi ini


P/s - Camner nak upload mp3 ni..huhu.. So sad..tak leh nak putarkan lagu ni dlm n3...

6 comments:

~Zetty84~ said...

Amin...Smoga akak bahagia bersama hubby n family tercinta hingga ke ujung nyawa... ;p

mamalieyna said...

hehe..mmg syok layan lagu2 jiwang nih..takkan luput dr ingatan lirik n lagu dia! best2x.. :)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

tima ksh hope zati sekeluarga & kwn2 yg lain pun sm gak..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

tu lah..lagu2 dulu smpi la kita ingat kan but lagu2 skrg ni cpt jer org bosan..totally diff..x sm kan..

mamamiera said...

ewah2.. romantica d amor u..
akk p0n teringat juge lagu2 kegemaran zaman2 akk cinton2 hah..
papep0n, smoge bahgia ngan ank2 dan suami smpai akhir hayat.. amin..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm akk..

tq..sj jer mengimbas kmbli..xtau nak publish apa..tetiba terigt lagu ni so publish jer lah..hihi. lagu ni mmg sedap but ct tak tahu lah akk guna ieemm tu..still x dpt..so sad akk...